En cas de conflicte entre un/a consumidor/a o usuari/a i un col·legiat/a o el Col·legi Professional el Col·legi Professional disposarà d'un servei d'atenció a els/as consumidors/as, usuaris/as i/o les associacions i organitzacions que els representen, per a tramitar i resoldre les queixes i reclamacions referides a l'activitat professional dels seus col·legiats/as, de els/as usuaris/as i consumidors/as que les formulen i hagen contractat serveis professionals. El Col·legi Professional, a través d'aquest servei d'atenció a els/as consumidors/as o usuaris/as, resoldrà sobre la queixa o reclamació segons el que s'estableix en lleis i Reglament de Règim Intern del Col·legi Oficial de Treball Social d'Alacant i en els seus estatuts. Informant sobre el sistema extrajudicial de resolució de conflictes, remetent l'expedient als òrgans col·legials competents per a instruir expedient informatiu o disciplinari, arxivant o adoptant qualsevol altra decisió conforme a dret.
ALTRES VIES DE RECLAMACIÓ:
© Col·legi Oficial de Treball Social d'Alacant