NORMES PLATAFORMA GOOGLE MEET DEL COL·LEGI
La formació a través d'aquesta plataforma correspon a la modalitat En línia, a través de webinar en streaming directe.
L'assistència a les sessions per videoconferència és obligatòria.
Per a rebre el certificat del curs s'haurà d'assistir a un 80% de les hores de classe virtual. Podrà establir-se una assistència del 100% en determinats cursos si així ho estableix la metodologia d'aprenentatge o l'homologació d'aquest.
Per al seguiment d'assistència l'alumnes/a haurà d'entrar en la sessió amb el seu nom i cognoms complet.
En entrar i en eixir de la sessió haurà de saludar i posar en el xat el seu nom complet .
Durant l'exposició del professor/als micros hauran d'estar apagats.
Es passarà l'enllaç corresponent a un formulari de signatura d'assistència a través del xat de la sessió a l'inici, durant la sessió i al final, hauràs de emplenar-lo i enviar-lo cada vegada.
L'alumnat es comprometrà a comptar amb connexió wifi, micròfon i càmera, ja que, a l'efecte de la verificació de l'assistència , serà estrictament necessari mantindre activada la webcam de l'usuari durant la totalitat de la sessió.
La simultaneïtat durant les sessions *webinars del curs amb altres activitats (professionals o no) , així com el manteniment de la cambra apagada al llarg de les sessions, podrà ser motiu d'expulsió de la sessió i comptabilitzarà com falta d'assistència.
Participació Activa i Connexió a les Sessions Online
La nostra formació, encara que s’imparteix en modalitat online, es desenvolupa sota un model de presencialitat remota obligatòria. Això significa que busquem replicar la dinàmica i el compromís d’una aula física per garantir la màxima qualitat i la millor experiència d’aprenentatge per a tots/es.
Activació Obligatòria de la Càmera: És imprescindible que les càmeres romanguen enceses durant tota la sessió. Aquesta és la via per establir una comunicació genuïna, facilitar la interacció directa (tant amb el/la docent com entre companys/es) i confirmar la vostra presència activa, contribuint a un entorn d’aprenentatge més ric i col·laboratiu.
Absència i Desconnexió: En cas de necessitar apagar temporalment la càmera per un motiu justificat (problemes tècnics, necessitat puntual, etc.), preguem comunicar-ho immediatament a la coordinadora a través del telèfon o WhatsApp de formació: 609 589 873.
Consequències per Absència no Notificada: Si un/a participant manté la càmera apagada o s’absenta de la sessió durant un temps prolongat sense avisar prèviament al/a la docent, es considerarà que no està present a classe. En aquests casos, i amb l’objectiu de mantenir l’estàndard de presencialitat i la correcta avaluació del seguiment, el/la docent es reserva la possibilitat d’excloure l’estudiant de la sessió en curs.
El nostre objectiu és comú: assegurar un espai on l’atenció, la participació i el compromís siguin òptims, replicant la interacció valuosa del format presencial per a l’èxit de la teua formació.
NORMES PLATAFORMA MOODLE COL·LEGI
Cada alumne/a inscrit/a en un dels cursos de formació a distància organitzat pel col·legi rebrà previ al començament del mateix les corresponents claus d'accés a la plataforma que seran d'ús exclusiu i intransferible i li serviran per al seu accés a la mateixa en qualsevol altre curs d'aquest estil que realitze.
Els materials de cada curs estaran disponibles al llarg del mateix en l'ordre i temps que el professor determine i 30 dies després de la finalització de mateix, moment en el qual es restringirà l'accés i es tancarà el curs en la plataforma.
© Col·legi Oficial de Treball Social d'Alacant