Procedimiento y normas de asistencia a la Asamblea

Procediment
 
El Col·legi usarà la plataforma GOOGLE *MEET per a la celebració de l'assemblea a través del perfil d'usuari propietat de l'entitat.
Per a assistir a l'assemblea la persona col·legiada haurà d'inscriure's a través de l'enllaç que se li facilitarà en l'anunci de convocatòria i  que li portarà a un formulari web d'inscripció dins de la intranet del col·legi, per la qual cosa haurà d'entrar amb les seues claus d'usuari. Això assegurarà que la persona és col·legiada.
A través d'aquest formulari intern també podrà delegar el vot en aquella persona col·legiada que tinga constància que assistirà i per tant emplenar el formulari d'inscripció.
Si la delegació de vot no es fa en el temps i la forma exigida no serà admesa a curso.si la *delegació de *vot no és fa en el *temps i la forma exigida no *serà *admesa a *curs.
El termini per a emplenar aquest formulari d'assistència s'obrirà el 21 DE NOVEMBRE  i es tancarà el 12 DE DESEMBRE a les *14h.
Les persones inscrites hauran de tindre accés a internet a través d'ordinador o tauleta, micròfon i càmera, esta última opcional.
Les persones que no s'hagen inscrit dins del termini i en la forma corresponent, no podran fer-ho passada la data ni assistir a l'assemblea.
Els assistents deuran en inscriure's posar el correu amb el qual estan inscrits en el col·legi i al qual reben la informació de manera habitual.
En el moment en què s'inicie l'assemblea, la sessió es bloquejarà , no permetent l'entrada a cap col·legiat/a inscrit/a.
És responsabilitat de les persones col·legiades tindre actualitzats les dades de contacte.
El col·legi comprovarà que les dades de les persones inscrites corresponen a persones col·legiades, en el cas que no fora així, es podrà denegar l'accés a la persona notificant-li les causes.
Només podran inscriure's aquelles persones col·legiades que es troben al corrent de quotes.
El mateix dia de l'Assemblea, les persones col·legiades inscrites rebran un  el seu email personal com a col·legiat/a, un correu d'invitació a la sessió GOOGLE *MEET on se celebrarà l'assemblea.
En aquest correu trobaran un enllaç que els portarà directament a la sessió a la qual podrà accedir-se mitja hora abans , amb la finalitat de resoldre qüestions tècniques d'àudio i vídeo.
El col·legiat/a a l'hora d'entrar en la sessió haurà de posar el seu nom complet i el seu correu electrònic de referència amb la finalitat de ser identificat degudament en la sessió.
El col·legi nomenarà una persona com a moderador/a, que serà qui gestione les qüestions tècniques d'accés a la plataforma.
La secretària comprovarà l'assistència preguntant directament a cada assistent el seu nom complet i número de col·legiat/a abans de l'inici de l'assemblea.
En el cas que es comprove que alguna de les persones assistents no és col·legiada, el col·legi podrà denegar la seua assistència fent-la eixir de la sessió.
La documentació referida en cada punt de l'ordre del dia es compartirà en el moment perquè tots els assistents puguen visualitzar-la i prendrà la paraula el membre de junta que corresponga per a fer els aclariments pertinents.
A l'hora de procedir a l'aprovació de cada punt, es preguntarà als assistents qui està en contra de l'aprovació d'este, amb la finalitat d'agilitzar el procés. Aquelles persones que estiguen en contra hauran de marcar la icona al costat del seu nom de torn de paraula i el secretari donarà fe de manera oral del nombre de persones i noms que han votat en contra i del recompte final.
Els micròfons dels assistents romandran tancats durant l'assemblea per a evitar interferències i només podran obrir-se en el torn de precs i preguntes.
Si en algun moment cap dels assistents vol prendre la paraula s'haurà d'esperar al punt de precs i preguntes i s'usarà la icona  per a demanar el torn, sent el moderador qui de la vegada.
Acabada l'assemblea cada assistent rebrà l'acta de la mateixa en el seu correu electrònic de referència.
L'assemblea no serà gravada per a la seua posterior visualització.
La resta de persones no assistents tindran penjats els documents aprovats en la web del col·legi uns dies després.
 

Logo de Sempre Teua - la teua llengua
Amb la col·laboració de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport
Logo de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport

Compartir en...

© Col·legi Oficial de Treball Social d'Alacant

Aquesta web utilitza cookies…+info