Cuota reducida Primer semestre 2020

20.11.2019

Tots/as els/as interessats/as hauran de procedir A TRAMITAR-LA A través DE LA WEB , des d'on es farà el seguiment del tràmit.

El termini per a sol·licitar-lo és de l'1 al 31 de desembre de 2019.

No s'admetrà cap sol·licitud presentada fora d'aquest termini.

Poden sol·licitar-ho els/as col·legiats/as donats d'alta fins a Novembre 2019.

S'APLICARÀ UNA BONIFICACIÓ DEL 50% A:

1a.-Col·legiat/a en Desocupació sense prestació per desocupació.

2a.-Col·legiat/a en Desocupació amb prestació per desocupació igual o menor que el subsidi per desocupació vigent.

3a.-Col·legiat/a en Actiu que perceba un salari i/o una prestació per desocupació igual o menor que el subsidi per desocupació vigent.

S'APLICARÀ UNA BONIFICACIÓ DEL 25% A:

4b.-Col·legiat/a en Desocupació que perceba una prestació per desocupació entre la quantia del subsidi per desocupació vigent i el salari mínim interprofessional vigent.

5b.-Col·legiat/a en Actiu que perceba un salari i/o una prestació per desocupació entre la quantia del subsidi per desocupació vigent i el salari mínim interprofessional vigent.


Important: Es recorda que és necessari mantenir les dades bancàries i professionals actualitzats per a evitar errors. Fins al 28 de Desembre es podran actualitzar.

Que tots els documents acreditatius s'ajusten als sol·licitats.

El càrrec es realitzarà al llarg de les 2º quinzena de Gener de 2020.

Nota: Per al tràmit a través de la WEB s'haurà d'emplenar correctament el fomulari en línia i pujar els documents acreditatius que se sol·liciten segons l'opció triada.

INSTRUCCIONS PER A SOL·LICITAR QUOTA REDUÏDA DEL SEGON SEMESTRE 2020

1.-A través del Formulari de sol·licitud de quota reduïda es pujarà la documentació completa sol·licitada, es realitzarà en un únic enviament de l'1 al 30 de desembre de 2019.(NO S'ADMETRÀ A TRÀMIT CAP SOL·LICITUD QUE NO ENTRE EN DATA, EXCEPTE QUI QUEDE EN DESOCUPACIÓ EN ELS 10 DIES PRIMERS DEL MES DE GENER).

2.-El model de sol·licitud és el formulari disponible en la WEB.

3.-La **documentaciónque es requereix per a acollir-se a la modalitat de quota reduïda ha d'estar datada i presentada durant el mes de Desembre de 2019.Sempre són dos documents a aportar.

4.-Els documents enviats a través de la WEB hauran d'estar identificats nominalment, és a dir,indicant nom i cognoms, núm. de col·legiat i el tipus de document que s'envia, per ex. “María **SánchezCol.: 0001-“**Cert.Desocupació”.

5.-Només s'admetran documents originals escanejats en **PDF,(*pdf és un format de document que es pot llegir tant en Windows com en **Mac, Adobe Reader, ....o altres programes).

6.-No s'admetran els formats enviats per a fotos, imatges, gràfic, dibuixos(**TIFF, **GIF, **JPG,...).

7.-Si és necessari podràs sol·licitar revisió de la quota en el termini de 15 dies naturals després de l'emissió de rebuts. És necessari el tràmit de la sol·licitud de quota reduïda en l'opció C), en termini.

8.-És necessari disposar de les dades professionals i bancàries actualitzat per a evitar contratemps.

IMPORTANT: La devolució d'un rebut bancari té un cost que assumeix el/la col·legiat/a segons quina gestió administrativa genere.

FORMULARI DE SOLICITUT

 

Logo de Sempre Teua - la teua llengua
Amb la col·laboració de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport
Logo de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport

Compartir en...

© Col·legi Oficial de Treball Social d'Alacant

Aquesta web utilitza cookies…+info