Normes

NORMES GENERALS RELACIONADES AMB FORMACIÓ

 

Preus i descomptes en formació


PREUS

Els preus per als alumnes s'estableixen en funció del nombre d'hores lectives, el cost final del curs per al col·legi i de les següents categories d'alumnat:

Col·legiats de TS en actiu

Col·legiats de TS en actiu o desocupació amb ingressos entre la quantia del subsidi per desocupació vigent a cada moment i el salari mínim interprofessional vigent a cada moment.

Col·legiats de TS en desocupació sense ingressos o amb ingressos igual o menor que el subsidi per desocupació vigent a cada moment.

Nota:

Les persones col·legiades en altres col·legis professionals de treball social,tindran dret a les mateixes condicions de cost del curs sempre que adjunten justificant del seu col·legi de referència de trobar-se al corrent de quotes.
Els preus es detallen en cadascun dels cursos oferits.
Amb caràcter excepcional els cursos podran estar dirigits a estudiants universitaris d'últim curs de TS, per a això s'establirà una categoria addicional de “Estudiant d'últim curs de TS”, així mateix podran estar dirigits a professionals “col·legiats d'altres professions”, per al que hauran de justificar estar col·legiats i al corrent de quotes en el seu col·legi corresponent.

 

DESCOMPTES:

El col·legi estableix en el seu pressupost anual un percentatge del mateix per a formació gratuïta a través de tallers i *webinars programats al llarg de l'any d'accés exclusiu per als seus col·legiats/as.

Així mateix, tots els cursos oferits pel col·legi, excepte aquells en els quals els preus venen establits per circumstàncies alienes al col·legi vindran oferits amb els següents descomptes:

Abonament del 25% de la matrícula del curs.

1-Per a col·legiats/as en actiu que perceben un salari entre la quantia del subsidi per desocupació vigent a cada moment i el salari mínim interprofessional vigent a cada moment.

2- Per a col·legiats/as en desocupació que perceben una prestació per desocupació entre la quantia del subsidi per desocupació vigent a cada moment i el salari mínim interprofessional vigent a cada moment.

 

Abonament del 50% de la matrícula del curs.

a.- Col·legiat/a en desocupació que no perceben prestació per desocupació.

B.- Col·legiat/a en desocupació que perceben una prestació per desocupació igual o menor que el subsidi per desocupació vigent a cada moment.

c.- Col·legiat/a en actiu que perceben un salari igual o menor que el subsidi per desocupació vigent a cada moment.

 

Les persones col·legiades en altres col·legis professionals de treball social o en altres professions, tindran dret a les mateixes condicions de cost del curs sempre que adjunten justificant del seu col·legi de referència de trobar-se al corrent de quotes.

 

Formes de pagament
El pagament de la matrícula de cada curs es farà a través de la plataforma virtual de pagament del col·legi , després de la recepció de l'email d'admissió al curs amb les instruccions d'abonament de la matrícula.

 

DOCUMENTACIÓ QUE ÉS NECESSARI APORTAR  A través DE FORMULARI DE MATRÍCULA PER A JUSTIFICAR LA MODALITAT DE MATRÍCULA A LA QUAL S'OPTE:

            1-En desocupació sense percebre prestació:

a.- Certificat del *SEPE, en el qual conste que no percep prestació o subsidi per desocupació. 

b.-Certificat de VIDA LABORAL en el qual conste que es troba en situació de desocupació. 

 

            2- En desocupació amb prestació:

a.- Certificat del *SEPE, en el qual conste data de finalització i que quantia percep de prestació o subsidi per desocupació. 

b.-Certificat de VIDA LABORAL en el qual conste que es troba en situació de desocupació. 

            3- En actiu amb opció a quota reduïda:

a.-Còpia de l'última nòmina. En defecte d'això, la nòmina del MES ANTERIOR 

b.- Certificat del *SEPE, en el qual conste si percep o no prestació o subsidi per desocupació.

            4-Estudiant d'últim curs de TS:

  -Rebut del pagament de taxes del curs.

 

Normes d'admissió
Quan el curs passe per un procés de preinscripció, la posterior admissió d'alumnes i assignació de places vindrà determinada :

1r Se seleccionara a les persones col·legiades en el Col·legi de TS d'Alacant.

2n Se seleccionarà a les persones col·legiades en altres col·legis de TS de la Comunitat Valenciana.

3r Se seleccionarà a les persones col·legiades en altres col·legis de TS Nacionals.

4t Se seleccionarà a les persones col·legiades d'altres professions, tenint preferència les dels  Col·legis Professionals associats a Unió Professional d'Alacant.

5a Resta de sol·licitants.

Les condicions d'admissió podran modificar-se en determinats cursos inclosos en convenis i subvencions que *dependenan de les normes establides en aquests.

 

Drets i deures de l'alumne/a;


Drets:

Rebre el certificat del curs sempre que la seua qualificació final haja sigut APTE.  (L'alumne/a ha de tindre en compte que, en relació als cursos de preparació d'oposicions, aquests es consideren de preparació per a les proves, no són cursos d'especialització ni es cursen per a obtindre mèrits i per tant no tenen per què ser baremar-los en convocatòries d'ocupació pública, per això el col·legi no emetrà certificats de les mateixos).
En el cas de formació a distància o virtual, rebre les claus d'accés necessàries per a accedir al curs.
Tindre canals de comunicació àgils i eficaços amb l'àrea de formació del col·legi per a poder comunicar qualsevol incidència o dificultat.
Poder valorar l'activitat formativa a través del corresponent qüestionari de satisfacció que serà facilitat al final del curs.


  Deures:

Comunicar a l'àrea de formació abans i durant el curs (mai a la seua finalització) qualsevol incidència relacionada amb el curs.
Formalitzar la matrícula pels llits establits i en els terminis corresponents.
Abonar el cost de la matrícula.
Realitzar les activitats avaluables, propostes per el/la professora/a.
Complir amb les normes de conducta establides en les diferents plataformes virtuals de formació del col·legi.
Protegir les claus d'accés personals i no divulgar o compartir
Respectar la prohibició de cedir material audiovisual o escrit a terceres persones no autoritzades i que prèviament no hagen sol·licitat accés al mateix a l'entitat col·legial. Entendre que l'incompliment d'aquesta obligació facultarà al Col·legi Oficial de Treball Social d'Alacant a exercir les oportunes accions restitutòries i/o indemnitzatòries que garantisquen la salvaguarda de la privacitat i confidencialitat del material facilitat, així com dels drets personalíssims del ponent, de conformitat amb la normativa vigent sobre Protecció de Dades i Propietat Intel·lectual.
En el cas de la formació a través de la plataforma GOOGLE MEET  del col·legi l'alumne es compromet a comptar amb connexió wifi, micròfon i càmera, ja que, A afectes de la verificació de l'assistència a cadascuna de les sessions per part del Col·legi de Treball Social d'Alacant, serà estrictament necessari mantindre activada la webcam de l'usuari durant la totalitat de la jornada
                 

Drets i deures de els/as professors/as;


Drets:

Rebre les retribucions corresponents.
Rebre si així ho sol·licita, certificat de docència del curs impartit.
Rebre els resultats de les avaluacions de satisfacció posteriors al curs.


Deures:

Signar previ a l'inici del curs la legitimació de dades per a complir amb la llei de protecció de dades i l'acord d'acció formativa.
Entregar l'informe acadèmic de l'alumnat amb les qualificacions finals.
Respectar la propietat intel·lectual del material que vaja a usar i no siga d'elaboració pròpia.
Complir amb les seues funcions docents.


Normes de devolució de cursos anul·lats pels inscrits:
Fins a quatre dies abans, devolució íntegra de l'import del curs.

Després del quart dia fins al mateix dia del curs se'ls retornarà el 30% de l'import d'aquest.

Una vegada iniciat el curs es realitzaran devolucions.

Només s'acceptaran devolucions per malaltia o treball degudament justificats o defunció familiar. 

 

Certificats

El Col·legi no tindrà l'obligació de realitzar certificats d'aquelles activitats de formació amb menys de 15h lectives, ni de les activitats de formació per a la preparació d'oposicions. L'alumne/a ha de tindre en compte que este tipus de cursos  no són cursos d'especialització ni es cursen per a obtindre mèrits i per tant no es baremen en convocatòries d'ocupació pública, per això el col·legi no emetrà certificats d'estos.

Per a ser considerat Apte/a l'alumnes/a haurà de complir amb les condicions metodològiques establides en el curs, realitzant els exercicis i/o activitats establides així com assistint al percentatge establit en les sessions presencials i *webinars, serà considerat NO APTE/A si es passa del percentatge permés d'absències fins i tot havent-les justificat.

 

Logo de Sempre Teua - la teua llengua
Amb la col·laboració de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport
Logo de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport

Compartir en...Compartir en Facebook Compartir en Twitter Compartir en Linkedin

© Col·legi Oficial de Treball Social d'Alacant

Aquesta web utilitza cookies…+info